BESTILLING

HVAD SKER DER, HVIS JEG INDTASTER FORKERTE OPLYSNINGER?

Hvis du har opgivet forkerte oplysninger såsom leveringsadresse, e-mailadresse, telefonnummer osv., skal du kontakte vores kundeservice så hurtigt som muligt, så de kan nå at ændre dine oplysninger, før din ordre afsendes. Hvis disse oplysninger påvirker leveringen af din pakke, og din ordre allerede er afsendt, før du kontakter kundeservice, skal du som kunde desværre selv betale de eventuelle ekstra omkostninger, der måtte være. KAN JEG

FORETAGE ÆNDRINGER I MIN ORDRE EFTER KØB?

Desværre kan vi ikke ændre en eksisterende ordre, men hvis du kontakter os med det samme, er det muligt at annullere ordren, før varerne afsendes fra vores lager. Når ordren er annulleret, kan du gå ind og afgive en ny ordre med de rigtige produkter, så du undgår at bestille dobbelt.

KAN JEG ANNULLERE EN ORDRE?

Hvis du vil annullere en ordre, inden varerne har forladt vores lager, skal du omgående ringe til os på telefonnummer. Vi kan dog ikke garantere, at vi kan nå at standse din ordre, inden dine varer afsendes, da de er hurtige til at finde varer frem og pakke dem på vores lager. Hvis du har afgivet din ordre i weekenden eller efter vores lukketid, kan du kontakte os pr. e-mail.

HVORDAN VED JEG, AT MIN ORDRE ER BLEVET REGISTRERET?

Du får tilsendt en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved købet. Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse, kort efter at du har afgivet en ordre, kan det betyde, at der er gået noget galt med dit køb. Kontakt os, så skal vi nok hjælpe dig!

LEVERING

LEVERER I TIL ALLE STEDER I DANMARK?

Vi leverer til EU,US,AU,RU

HVAD SKER DER, HVIS JEG IKKE HENTER MIN PAKKE?

Ved varer, der returneres til os, fordi kunden ikke har hentet pakken, debiterer vi 200 kr. Det gør vi for at få dækket de dobbelte fragtudgifter samt vores omkostninger ved at finde varerne frem og udpakke dem.

HVORDAN VED JEG, AT MIN PAKKE ER ANKOMMET?

Så snart dine varer er nået frem til afhentningsstedet, får du tilsendt en meddelelse pr. SMS til det mobiltelefonnummer, du angav ved bestillingen.

HVORDAN SENDER I PAKKEN?

Vi bruger forskellige fragtfirmaer afhængigt af størrelsen på din ordre. Når du har valgt dine produkter og er gået videre til betaling, kan du se, hvilket fragtfirma din pakke sendes med.

HVOR LANG TID TAGER LEVERINGEN?

Vi pakker din ordre så hurtigt som muligt og sender den fra vores lager, der ligger i Aarhus. Vores leveringstid er normalt 2-4 arbejdsdage fra bestillingsdatoen. Vores mål er at afsende dine produkter senest dagen efter, at du har afgivet ordren. Vær opmærksom på, at det nogle gange kan tage yderligere 1-2 dage på grund af forsinkelser hos transportøren eller hvis vores lager har et usædvanligt stort antal ordrer.

RETURNERING

HVAD KOSTER EN RETURNERING?

Returomkostningen (69 kr.) trækkes ved krediteringen af dit returkøb.

HVORDAN RETURNERER JEG EN VARE?

Du registrerer din returnering via linket nedenfor. Når vi har modtaget din registrering, får du en e-mail med instruktioner og fragtseddel. Returvaren skal sendes grundigt emballeret. 

Opret Returnering

HAR JEG FORTRYDELSESRET?

Ved køb af varer på shotwithlove.dk er der altid 365 dages fortrydelsesret. Det betyder, at du har ret til at fortryde dit køb ved at meddele Shot with Love det inden for 365 dage, efter at du eller din repræsentant har taget imod den bestilte vare (fortrydelsesfrist). Fortrydelsesret, ombytningsret og åbent køb gælder ikke for personlige plakater, fordi de trykkes på bestilling.

OMBYTNING

HVORDAN BYTTER JEG ET PRODUKT?

Vi håndterer ikke ombytning. Hvis du ønsker at bytte en eller flere af dine modtagne varer til en anden, håndteres det som en almindelig Fortrydelsesret/Returnering. Dvs. du sender den uønskede vare tilbage, og vi sender dine penge retur. De nye varer, som du ønsker at købe, bestiller du, som du plejer, i vores shop.

REKLAMATION

SKAL JEG RETURNERE DET BESKADIGEDE PRODUKT, JEG HAR MODTAGET?

Du behøver ikke at returnere et beskadiget produkt til os. Du kan læse mere om, hvordan du foretager reklamation under spørgsmålet "Hvad gør jeg, hvis et produkt er beskadiget eller forkert?"

HVAD GØR JEG, HVIS ET PRODUKT ER BESKADIGET ELLER FORKERT?

Hvis du modtager en defekt eller forkert vare, hjælper vi dig naturligvis så hurtigt som muligt. Send følgende oplysninger pr. e-mail ved at klikke her. - Den e-mailadresse, købet blev registreret under

Ordrenummer
Kundenavn
Referencenummer
Vedhæft et billede.
Foto af din pakke, hvis det er muligt

Vores kundeservice kontakter dig, så snart de kan.

RETURBETALING

HVORDAN FÅR JEG RETURBETALINGEN?

Hvis du har betalt med kort, tilbageføres beløbet til det kort, der blev brugt ved købet. Foretog du dit køb under en kampagne eller med en rabatkode? Når din returvare er modtaget, omberegnes din ordre. Opfyldes kravene til kampagnen eller rabatten ikke, vil rabatten blive fratrukket din returbetaling.

HVORNÅR FÅR JEG RETURBETALINGEN?

Shot with love bestræber sig på at tilbagebetale beløbet så hurtigt som muligt, men senest inden for 14 dage. Bemærk, at Shot with love skal have modtaget returvaren, eller at der skal kunne fremvises en indleveringskvittering, før der kan foretages returbetaling.

OM PRODUKTERNE

HVORDAN FUNGERER PERSONLIGE PLAKATER?

Med personlige plakater kan du selv tilpasse din poster, så du får et unikt produkt, der er lavet til dig. Vælg det motiv, du er interesseret i, og angiv den tekst, du vil have. Læg derefter plakaten i indkøbskurven, og køb den. Derefter trykkes plakaten på bestilling og sendes hjem til dig. Husk, at hvis du også bestiller andre varer, får du muligvis to leverancer, fordi de sendes fra forskellige lagre. Fortrydelsesret, ombytningsret og åbent køb gælder ikke for personlige plakater, fordi de trykkes på bestilling.

KAN JEG BESTILLE PLAKATER MED SPECIALMÅL ELLER -MOTIV?

Under kategorien Personlige plakater, kan du vælge mellem forskellige skabeloner og designe din egen plakat ved at tilføje din egen tekst. Vi kan på nuværende tidspunkt ikke tilbyde plakater med specialmål eller personlige billeder.

HVILKET PAPIR TRYKKER I JERES PLAKATER PÅ?

Vi trykker vores plakater på

Mat coated 180 g

Semmi gloss 200 g

Canon Peral 215g

TILBUD

MIN RABATKODE VIRKER IKKE.

Kontroller, om du har indtastet koden rigtigt, og se, om der er angivet en gyldighedsperiode for koden. Hvis det ikke er tilfældet, bedes du kontakte vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig!

JEG GLEMTE AT INDTASTE MIN RABATKODE.

Kontakt vores kundeservice, som med glæde vil hjælpe dig!